Planner-coach inzameling

Wie zoeken we?

  • Je hebt een bachelordiploma, met minimum 1 jaar ervaring in een leidinggevende functie of je hebt een diploma hoger secundair onderwijs met minimaal 6 jaar functierelevante ervaring.
  • Je bent een geboren planner en teamplayer.
  • Je bent organisatorisch en communicatief sterk.
  • Een flexibel uurrooster (tussen 5u en 18u) schrikt jou niet af.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je hebt een hart voor het milieu.

Wat moet je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het plannen, organiseren, coördineren en opvolgen van de uitvoering van de activiteiten van de dienst inzameling en overslag.
  • Je plant de inzet van laders, chauffeurs en parkwachters.
  • Je coacht, stuurt bij en handelt pro- en reactief. Je lost problemen ad hoc op (onverwachte afwezigheden, conflicten, klachten …) en rapporteert hierover.
  • Indien nodig geef je opleiding aan laders en chauffeurs.

Wij bieden:

  • een competitieve verloning afhankelijk van jouw ervaring, aangevuld met extralegale voordelen
  • voltijdse aanstelling in contractueel verband
  • een uitdagende en gevarieerde job
  • opleidingsmogelijkheden die je professionele groei stimuleren
  • een groepsverzekering
  • een hospitalisatieverzekering
  • maaltijdcheques
  • vergoeding woon-werkverkeer
  • fietsvergoeding

Interesse?

Stuur je brief en uitgebreid cv naar marleen.casteur@ilva.be vóór 31 oktober 2022. De kandidaten die in aanmerking komen, worden uitgenodigd voor een schriftelijk gedeelte op woensdag 9 november 2022 om 18u. Wie daarvoor slaagt, wordt uitgenodigd voor een mondeling gedeelte op vrijdag 18 november 2022.

Meer info

Contacteer Marleen Casteur, diensthoofd personeel, op 053 85 85 75.